donderdag 17 maart 2016

Enjoy....

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag ook weer de grote houten tekst verwerkt op een kaart, maar ik heb het hout bewerkt met plastidip, misschien dat iemand al wat het is.
Je spuit als het ware een rubber laagje over je product, je hebt het in allerlei kleuren, het word vaak gebruikt in de autowereld om onderdelen van je auto een kleurtje te geven, maar je kan het voor van alles en nog wat gebruiken, maar ik dus op mijn houten letters.
Ze waren wit, na het spuiten vond ik ze te zwart en ben er toen met schuurpapiertje voorzichtig overheen gegaan, en zie het effect, leuk toch....

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:
http://liftchallenge.blogspot.nl   ( omgevouwen stuk papier op je kaart)



Ik wist vandaag niet zo goed waar ik de foto moest knippen, in de zon, uit de zon.
De kleuren zijn echt anders, diegene die het papier herkennen zullen het wel zien.

Fijne avond voor iedereen en graag tot de volgende keer.
Groetjes Leni

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd dit! En vervelend is dat het wanneer je het papier niet op de foto krijgt zoals het er in het echt uitziet... Kan ik ook altijd van balen maar ja soms niets aan te doen.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Leni! En wat een problemen geeft die zon toch...het is nooit goed ;-)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Leni, zo leuk dat je zo regelmatig wat laat zien! Deze is ook weer zo leuk. Hij staat nog op mijn to do lijstje voor dit weekend... Mooi, die letters zo...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie uitvoering van de liftkaart Leni, ik moet er ook nog even tijd voor vinden. Ja die foto's maken hè, ik zie ook altijd andere kleuren op internet dan in het echt, het blijft lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Neen daar heb ik idd nog nooit van gehoord maar je hebt een super leuke lift gemaakt Leni!
    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat spul voor op je letters! Nooit van gehoord, maar geeft een gaaf effect. Je kaart is prachtig gelift, een heel eigen uitwerking! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Leni!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie uitwerking van de liftkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf die letters en wat een mooie kaart
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart met dat hoekje omgevouwen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ken ik ook niet, maar klinkt leuk, en zit er mooi uit. Mooie chique lift wel! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen