maandag 7 maart 2016

CAS....

Hallo allemaal,

Gisteren begonnen aan een kaart in CAS-stijl en net nog even afgemaakt door er nog een tekstje op te stempelen.
Jammer het had wat duidelijker gemogen, maar ja soms gaat dat stempelen niet helemaal zoals zou willen.
De pareltjes die erop zitten zijn Enamel Stickers, ik vind die zelf wel heel gaaf.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:  CAS on Sunday 

Dit is de schets
 

Dit was het weer voor vandaag.
Ik hoor weer graag wat jullie ervan vinden.

Fijne dag voor iedereen en graag tot de volgende keer.
Groetjes Leni

Dank je wel voor je bezoekje en leuke lieve reacties.

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Leni! Ik vind het tekstje ook duidelijk hoor.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leni,
    leuke CAS kaart heb je gemaakt, bekend papier, ik heb dat blokje ook..
    de tekst is toch prima te zien ?
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje heb je gemaakt van de schets, ik heb de mijne ook al klaar. En ik vind je tekst ook heel goed te lezen hoor! Leuk met dat papier met die auto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great take on the sketch! Thanks for sharing at CAS on Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Leni, wat een prachtige en stoere mannenkaart is het geworden. Mooie kleuren en die stickers vind ik ook heel gaaf. Leuk dat je volger van mijn blog geworden bent en jou kaarten mogen er ook zijn. Top! Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere mannenkaart hoor Leni en de stempel is prima te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke stoere mannenkaart. Leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen