zondag 24 januari 2016

CAS-Kaartje....

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik weer eens een kaartje zien.
Niet helemaal mijn stijl van kaarten maken, maar zag bij KIC een nieuwe uitdaging en wel een CAS-Kaart.
En hoewel het simpel moet zijn , moest ik toch ff denken haha...grappig.
Ik geloof niet dat ik ooit een kaart heb gemaakt met zo weinig creatie er op.
Ik denk dat ik deze kaart op 13 febr. onder het kussen van mijn man Jack leg,
die dag zijn wij n.m. 36 jaar getrouwd...haha.


Deze kaart doet mee aan de challenge bij:


Ben benieuwd wat jullie van deze CAS-kaart vinden



Fijne zondag voor iedereen en tot de volgende keer
Groetjes Leni

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reactie.

13 opmerkingen:

  1. Heb ook altijd moeite met CAS kaartjes maar vind ze vaak wel mooi. Ook deze van jou, zeker leuk om die aan je man te geven op jullie trouwdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Nou ging er helemaal wat mis!! nou ja, niks meer aan te doen...

      Verwijderen
  3. Heel mooi, Leni!
    Gek dat je soms over CAS-kaartjes langer nadenkt dan over een kaart met meer versiering, heb ik ook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Leni en leuk als je man hem de 13e onder zijn kusssen zal vinden! Ik vind CAS ook verre van eenvoudig, ziet er uit als "doe ik wel even" nou zo is het dus echt niet!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is misschien niet je ding maar je hebt toch maar een beauty gemaakt Leni. Ik vind hem heel mooi en CAS is nog niet zo eenvoudig. Ik zou 'm OP zijn hoofdkussen leggen, zonde als deze mooie kaart geplet wordt hoor ;-)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie CAS kaart is dit, wat leuk het hart met de strik,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie kaart.dankje wel voor het meedoen aan de cas challenge,
    groetjes helma KIC Team

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend mooi geworden, Toppertje! En ja, ook ik vind het CAS een kunst hoor! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dat je mijn nieuwe volger bent.
      Dank je wel daar voor.
      Ik ga ook eens bij jou snuffelen.

      Groetjes Leni

      Verwijderen