maandag 26 oktober 2015

er was eens een blog....

Hallo allemaal,

Er was eens een blog....heeeel lang geleden...en de naam was leni's kaartenblog....hihi.
Kennen jullie mij nog? Ik snap het wel hoor als dat niet zo is het is ook zo lang geleden.
Ik weet gewoon  niet waar ik de tijd vandaan moet halen, maar afgelopen weekend kwam het er dan toch heel even van en daar heb ik meteen gebruik van gemaakt. Ik heb 2 kaarten gemaakt. Was even wennen want ik heb tussendoor niks meer gedaan. O ja das wel want begin oktober heb ik Lumar uit de brand geholpen bij een demodag, ik mocht een dagje meedraaien en ja hoor ik zat meteen weer op mijn happy stoel.
Vandaag plaats ik 2 kaarten 1 daarvan is voor een jarige job in november, ik zeg natuurlijk niet welke want dan is de verrassing eraf als ze toevallig op mijn blog kijkt.


 


 
 
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een berichtje achter ik vind het super leuk om ze te lezen.
 
Heel veel groetjes aan iedereen en ik hoop iets sneller terug te zijn.
Liefs Leni

3 opmerkingen:

  1. Sjee, Leni, ze zijn allebei ontzettend leuk! Je bent het nog niet verleerd....;-)
    Ik heb die stans van crealies net binnen en ga binnenkort ook eens wat uitproberen.
    Loop je zelf niet voorbij hoor! Misschien heb jij wel veel meer dingen die je ontspannen, is toch ook lekker?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leni,
    Ha gezellig, daar ben je weer! Mooie kaarten gemaakt, fijn dat je er weer even tijd voor vond. Sterkte met alle drukte!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Leni,
    wat leuk dat je er weer eens bent, ik zag je reactie op mijn blog, dus meteen even kijken, ik vind de eerste heel erg chique en de andere is grappig met de bloemen op de tags,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen