zondag 4 januari 2015

Kaartje....

Hallo allemaal,

ik plaats vandaag een kaartje dat had moeten mee doen aan een challenge in december, maar ja het lag nog half af in de kast dus.... te laat...., ik heb het net even afgemaakt en kan hem nog wel laten zien toch....
Het was de bedoeling- winter, mens en dier- te laten zien ik weet niet meer precies bij welke challenge.
Ik ben er net een foto van aan het maken en schijnt de zon...pffff...wat een contrast zeg.
Ik geloof ook niet dat ik op dit moment de kaart nog ergens aan mee kan laten doen, ach volgende keer beter.
We gaan er weer een mooi creatief jaar van maken en hoop wat vaker in blogland te zijn.





Als ik het zo zie vind ik niet eens zo winters met dat roze randje...hihi


Fijne zondag
Bedankt voor het langs komen en de lieve reacties.

Groetjes Leni

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Leni. Lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gebeurt wel vaker Leni, er zijn ook zo veel challenges en de dagen vliegen om! Leuke kaart en nog de beste wensen voor 2015!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke winterkaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen