zaterdag 29 november 2014

Vintage

hallo allemaal,

Heb weer ff wat tijd gevonden om te bloggen...allereerst iedereen heel erg bedankt voor lieve reacties ....Ik krijg het helaas niet voor elkaar om iedereen een reactie te geven op de mooie creaties die jullie maken, maar ik zie ze wel voorbij komen hoor....dus bij deze jullie zijn kanjers in freubelen.

Vandaag dus ook ik weer aan de freubel...zo keek ik eens terug in mijn eigen blog en kwam tot de conclusie dat ik door de tijd heen toch wel van stijl ben veranderd in het kaarten maken...hebben jullie dat ook??
Ik ben altijd fan geweest van vintage dus vandaag ..... een vintage kaart....
Ik vond een tijdje terug een super mooi vintage blok bij de Action dus kwam vandaag goed van pas het plaatje heb ik van Pinterest geplukt.


 

Nou ik ga vandaag nog wat freubelen,  ik laat snel weer wat van me horen.                                                   

Fijne dag iedereen en alvast super bedankt voor het langs komen en de lieve reactie.

Groetjes Leni


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in heel mooie tinten Leni!
    Jazeker herken ik dat en naar mijn kaarten van 4 jaar geleden kijk ik nu met verbijstering terwijl ik die toen toch ook heel leuk vond hihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leni,

    Prachtige kaart. Heel stijlvol. Ben gelijk volger geworden.

    Groetjes,
    Sylvia.


    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie alleen niet welk plaatje dit is. Het is helemaal wit. Misschien volgende keer wel. Maar je andere kaarten zijn in ieder geval erg mooi.

    Wat leuk dat je volger van me geworden bent. Natuurlijk word ik het ook van je.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super.. een volger erbij dat maakt me HAPPY!! wat dat plaatje betreft ik heb gisteren iets uitgeprobeerd, nou is niet gelukt dus...heb nieuwe foto geplaatst hoop dat ie nu wel te zien is.

      Groetjes Leni

      Verwijderen
  4. Ik zag m eerst ook niet, maar nu gelukkig wel, Leni. Want hij is het bekijken waard, erg mooi! Leuk papier ook!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen