donderdag 29 augustus 2013

Van Harte....

Hallo allemaal,

Deze keer een kaart met een binnenkantje niet helemaal mijn idee hoor.... stiekem een beetje inspiratie opgedaan bij Nathaly (Pink-N-Peper) zij maakt zo'n mooie kaarten.
Ik zet mijn eigen creaties nu even opzij want 14 september is er weer een demodag bij Lumar waar ik kaartjes voor ga maken wat het gaat worden tja..... dat ga ik natuurlijk niet verklappen, maar je ziet ze vanzelf verschijnen op mijn blog of je komt gezellig langs bij Lumar zaterdag 14 sept. Altijd een gezellige boel en de koffie staat klaar.

Tot een volgende keer en dank je wel voor het langskomen op mijn blog

Groetjes Leni









1 opmerking:

  1. Leuke kaart weer!
    En 14 september komt al dichterbij, gezellig!!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen